همیار معلم

این وبلاگ درصدد است تا مشکلات دبیران علوم تجربی را رفع نماید

همیار معلم

این وبلاگ درصدد است تا مشکلات دبیران علوم تجربی را رفع نماید

معلم درگیر چه مشکلاتیه؟

به نظر شما یک معلم چه خطراتی در انتظارشه؟ 

چند تاشو من میگم: 

۱- گرد گچ ( میدونین چقد خطر داره؟) مثلا باعث میشه معلما کچلم بشن نود درصد معلما کچلن

۲- دچار شدن به بیماری های ریوی  مانند آسم -بیماری های قلبی - دستگاه گوارش و ... 

۳- حنجره کدوم معلم سالمه؟ از ۱۰۰ درصد شاید ۱۰ درصدشون سالم باشن ( البته معلمای با وجدان ) 

۴- .... 

۵- .... 

خوب بقیشو شما بگین ... منتظریم.............

نظرات 4 + ارسال نظر
علیان چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ق.ظ http://herfafan-mehriz.blogfa.com/

با سلام - وبلاگ زیبا و پر محتوایی دارید بابت خرید کتاب همیار معلم چگونه باید با مدیر ارتباط برقرار کرد

سلام آقای علیان
امیدوارم حالتون خوب باشه
بنده مولف کتاب هستم - چنانچه مایل به دریافت کتاب هستید با بنده تماس بگیرید.
۰۹۱۷۹۶۴۹۴۰۰
قربان شما
حسین مستمرد

رضا جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ب.ظ http://rho.blogfa.con

من که با ماژیک مینویسم
چه مدرسه ای یه که هنوز سیستم گچی رو داره
خوب معلم هیچ خطری نداره!
چرا باید فکر کنیم خطر تهدیدش میکنه؟

سلام آقا رضا
خوشحال شدم اومدی به ما سر زدی
چرا اتفاقا معلم خطرات زیادی در انتظارشه اما ما واقع بینانه بهشون نگاه نمیکنیم.چند تاشو من میگم .
در مورد استفاده از گچ:مدارس استان هرمزگان تو منطقه بندرلنگه که ما هستیم هنوزم تعدادی از مدارس از گچ استفاده می کنند.

نرگس شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ب.ظ http://www.qatipatiii.blogfa.com

سلام ممنون که سر میزنید ببخشید من لینکنون کرده بودم ولی مثل اینکه نشده دوباره لینکتون کردم اپم کردم خوشال میشم نظر بدید

خواهش میکنم وبلاگ شما جالبه من همیشه سر میزنم .ممنون از شما

مهسا سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ http://sarneveshtebirahm.blogfa.com

سلام فرهاد جان من مهسا هستم از بچه های حدیث همون دخمل بلا یا مهسا18 وب خیلی قشنگ و پرمحتوایی داری خوشم اومد مطالب جالبی گذاشتی موفق باشی همیشه دلت شاد لبت خندون.

سلام مهسا جان
مرسی که سر زدی
خوشحالمممم کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد