همیار معلم

این وبلاگ درصدد است تا مشکلات دبیران علوم تجربی را رفع نماید

همیار معلم

این وبلاگ درصدد است تا مشکلات دبیران علوم تجربی را رفع نماید

بارم بندی امتحان علوم تجربی دو نوبت تجزیه نمرات فصل به فصل

فصل

پایه

نوبت اول

نوبت دوم

پایه

نوبت اول

نوبت دوم

پایه

نوبت اول

نوبت دوم

۱

اول

۱/۵

۰/۵

دوم

۳

۰/۷۵

سوم

۱

۰/۵

۲

اول

۱/۵

۰/۵

دوم

۳

۰/۷۵

سوم

۲/۵

۰/۵

۳

اول

۱/۵

۰/۵

دوم

۲/۵

۰/۷۵

سوم

۲

۰/۵

۴

اول

۳

۰/۷۵

دوم

۳

۰/۷۵

سوم

۱

۰/۵

۵

اول

۱/۵

۰/۷۵

دوم

۱

۰/۵

سوم

۲

۰/۷۵

۶

اول

۳

۰/۷۵

دوم

۲/۵

۱/۵

سوم

۲/۵

۱

۷

اول

۲

۰/۷۵

دوم

------

۱

سوم

۲

۱

۸

اول

------

۱

دوم

------

۱/۵

سوم

------

۱/۲۵

۹

اول

------

۱/۵

دوم

------

۱/۵

سوم

------

۰/۵

۱۰

اول

------

۱/۵

دوم

------

۱/۵

سوم

------

۱/۵

۱۱

اول

------

۱/۵

دوم

------

۱

سوم

------

۱/۵

۱۲

اول

------

۱/۵

دوم

------

۱

سوم

------

۱

۱۳

اول

------

۱/۵

دوم

------

۱/۵

سوم

------

۲

۱۴

اول

------

--------

دوم

------

۱

سوم

------

۱/۵

نظرات 4 + ارسال نظر
نرگس چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ب.ظ http://www.qatipatiii.blogfa.com

سلام ممنون که بازم تشریف اوردیدو نظر دادید
پروفایلم فعال بود
تارخمم فارسی کردم

مرسی نرگس جان
وبلاگت قشنگه من هر روز سر میزنم

صادق پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ق.ظ

سلام در مورد بارم بندی فصل های کتاب اتفاقا داشتم دنبالش می گشتم ممنون استفاده کردم و با اجازتون کپی گرفتم. موفق باشید.

سلام اشکالی نداره گذاشتم واسه استفاده.مرسی سر زدین خوشحال شدم

نرگس جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:05 ب.ظ http://www.qatipatiii.blogfa.com

ممنون که هروز سر میزنید خیلی خوشال شدم
اپم

سلام نرگس جون ممنون سر زدی
خوشحال میشم

زهره چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ق.ظ

سلام آقا معلم
وبلاگ جالبی دارید بارم نمرات الان استفاده ای نداره اما قبل امتحان نوبت اول و دوم ضروری میشه من پارسال گرفتار این موضوع بودم
مررسی بازم سر میزنم

سلام ممنون که مارو قابل دونستین امیدوارم بتونم مفید واقع بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد