همیار معلم

این وبلاگ درصدد است تا مشکلات دبیران علوم تجربی را رفع نماید

همیار معلم

این وبلاگ درصدد است تا مشکلات دبیران علوم تجربی را رفع نماید

معلمی شغل انبیاست...

رییس تو جلسه سخنرانی : معلم جایگاه والایی داره و باید قدرشونو دونست.

معلمان :همه تشویق کردند و لبخند زدند (پچ پچ ... عجب رییس خوبیه = از اون یکی بهتره)

چند روز بعد..............

 معلمی لنگ لنگان که صدای کفشاش کل اداره رو گرفته بود با یک سری کاغذ رفت اتاق رییس

معلم: سلام آغای .... خوبین؟ سلامتین؟ خسته نباشید

رییس : سلام - بفرما

معلم:آغای .... من محمودی هستم معلم کلاس اول مدرسه .... من 20 سال سر پا ایستادم و الان پاهام مشکل داره و نمیتونم بایستم اگه ممکنه کلاسمو عوض کن و چهارمو بهم بده آخه نمیتونم زیاد وایستم...

رییس : خوب تو که 20 سال وایستادی 5 سالم روش معلم ندارین

معلم: دیگه نمیتونم لطف کن کمک کن

رییس: حرف حالیت نیست میگم معلم نداریم...

معلم : پس اون سخنرانی....اون حرفا ...

رییس : من وقت ندارم باید برم جایی 

معلم: خداحافظ  

رییس اداره لباس مشکیشو پوشیده بود رفت مراسم عزاداری آغا امام حسین (ع) تا ...

نظرات 7 + ارسال نظر
سمیرا جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:06 ب.ظ http://mtnam1372.blogfa.com

ای کاش یکم وجدان کاری تو ایران زیاد میشد... اسلام کجاش گفته که اول برو عزاداری و بعد کار مردمو راه بنداز؟ اینا همش حق الناسه و خدا هم اون دنیا ازشون نمیگذره...
مسئولین محترم ما هم که دروغ شده پایه و اساس سخنرانیاشون... فقط مردم رو فریب میدن.

نمیدونم چی بگم
این روزا کسی به دستورات اسلام توجهی نمیکنه
متن داستان از بی عدالتی و ظاهر سازی حرف میزنه
امام حسین (ع) اگر الان زنده بودند به نظر شما با همچین مسئولی چکار میکردند؟

حسین جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:40 ب.ظ

سلام همکار عزیز
دقیقا متنی رو که نوشتی با جهت گیری بود نسبت به مراسم محرم
فقط متاسفم می تونستی جور دیگه ای هم نظرت رو بیان کنی
ولی بدون این روشش نیست
"رییس اداره لباس مشکیشو پوشیده بود رفت مراسم عزاداری آغا امام حسین (ع) تا ..."

فقط میتونم بگم براتون متاسفم چون انسان منفی نگری هستید و به واقعیت ها توجه نمیکنید و از روی احساسات خود حرف میزنید.
شما متوجه نشدی من تو داستانم چی نوشتم
امام حسین (ع) یکی از بزرگترین شخصیت هایی بود که نزد خداوند قرب داشت
امام حسین (ع) همیشه معتقد به عدالت بود و این روزا افرادی ظاهرا دارند از این شخصیت به عنوان الگو استفاده میکنند
منظور من همین بود
امام حسین(ع) شهید شد در راه حق
امام حسین(ع) شهید شد تا به من و شما ثابت شود در اسلام دفاع از حق از هر چیزی مهمتر است.
اما حسین(ع) نمونه بارز حق علیه باطل هستند.
اگر آن مسئول این چیزها را بداند دیگر حق هیچ کسی را ضایع نمیکند.
اما ما راه دیگه ای در پیش گرفتیم .
لطفا منفی نباشید عزیز
من مسلمانم به امام حسین(ع) شاید بیشتر از شما معتقد باشم.
حالا خودت بگو اگه امام حسین (ع) زنده بودند با همچین مسئولی چکار میکردند؟
این داستان هم کاملا واقعی است.
خوب هر کسی نظری دارد
تشکر میکنم از نظر شما

سمیرا شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:00 ب.ظ http://mtnam1372.blogfa.com

من با نظر اون دوستمون کاملا مخالف هستم...
من آدمی هستم که اصولا به دین احترام میزارم و اسلام رو با تموام وجود قبول دارم. اما تو دوره زمونه ما خیلی ریاکاری زیاد شده. طرف 10شب شام میده که جلو بقیه کم نیاره... حتی کسی رو میشناسم که امسال رفته مکه، فقط برا اینکه بهش بگن حاجی و روز عرفات حتی از جاش بلند نشده دعا رو بخونه... پس خواهشا منطقی نگاه کنین... مسئولین ماهم از این قاعده مستثنا نیستن....
یکی از همین آموزش و پرورشیای محترم حقوق منو خورد و اصلا به روش نمیاره که پس بده.تازه خانم حج واجب هم امسال رفتن.

ما باید منطق داشته باشیم
نه اینکه از روی تعصب حرف بزنیم
اره از این جور آدما زیاد دیدم سمیرا
فقط میتونم بگم متاسفم

سمیرا شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:05 ب.ظ http://mtnam1372.blogfa.com

من فقط بازم میتونم بگم اینجور مسائل حق الناس هست و خدا نمیگذره... بترسیم از اون دنیا...
ائمه اومدن که عدالت رو برپا کنن. اما ما گند زدیم به اسلام.
باید اسم خودمونو بزاریم مسلمان نما... ما هیچی از اسلام نفهمیدیم، فقط یاد گرفتیم تو محرم و صفر و رمضان عزاداری کنیم. اینا خوبه، اما به شرطی که مراحل قبلشو درست انجام داده باشیم.
عزاداریای این روزای تهران که فقط گناه رو بیشتر میکنه...

خداوند فرموده که همه گناهان انسان بخشیده می شوند غیر از حق الناس
من واگذار میکنم به خدا

رضا شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ب.ظ http://rho.blogfa.com

سلام
ای نامردا
رئیس اداره ی ما هم نمیگذاشت یک معلمی که خانمش
ام اس گرفته بود بره یک مدرسه نزدیک درس بده!
بعد از مدتی زن برادر این رئیسه هم ام اس میگیره!
بعد اون معلمه رو روزی در اداره میبینه
اونو میکشونه دفترش و گریه کنون میگه ببخشید که خیلی اذیتت کردم
الان که زن برادرم ام اس گرفته فهمیدم چی میگی!

سلام عزیزم
اره تا یه بلایی سرشون نیاد نمیدونن درد یعنی چی
امیدوارم فقط خدا بهشون نشون بده

سمیرا یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:44 ب.ظ http://mtnam1372.blogfa.com

یعنی خدا رو دوست دارم برا همین عدالتاش... چقدر خدای عشقی داریما

نرگس جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.qatipatiii.blogfa.com

سلام
واقعا ادم نمیدونه چی باید بگه
ممنون که همیشه به وبلاگم سر میزنید خیلی ممنون چند وقته برام مشکلاتی پیش اومده که زیاد حوصله نتو ندارم و نتونستم بیام بهتون سر بزنمو اپ کنم واقعا شرمنده

سلام
امیدوارم مشکلاتتون زودتر حل بشه اگه کمکی از من ساخته است در خدمتم
مرسی که سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد