پژوهش

در حیطه پژوهش ، چقدر فعالی؟

برگزاری کارگاه مهارت های زندگی و پیشگیری از اعتیاد در روستای رودبار خرداد 94

موسسه معلمان خردمند با همکاری اداره بهزیستی شهرستان بستک در خردادماه 94 به مناسبت هفته جوان اقدام به برگزاری کارگاه مهارت های زندگی و پیشگیری از اعتیاد برای جوانان رده سنی  (14 الی 16 سال) و متوسطه اول در روستای رودبار بستک ، نموده است.

عکس های این برگزاری را می توانید مشاهده نمایید.

 

تقدیر از فرهنگیان رودبار به مناسب هفته معلم اردیبهشت 94

موسسه معلمان خردمند به مناسبت هفته معلم در اردیبهشت 94 اقدام به تقدیر از 40 نفر از فرهنگیان روستای رودبار بستک و روستاهای اطراف نمود. این تقدیر شامل هدیه + تقدیرنامه دو امضا (دبیر موسسه و فرماندار محترم شهرستان بستک جناب آقای میرمرسل ایزدی پور) بوده است.

 

 

 

اجرای برنامه ای ساده و کم هزینه و تاثیر گذار در رودبار بستک

موسسه معلمان خردمند با همکاری اداره بهزیستی شهرستان بستک به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر برنامه ای دیگر در روستای رودبار شهرستان بستک برگزار نمود. در این برنامه ساده و کم هزینه که در تاریخ 1393/04/06 برگزار شد بسته های حاوی شعار ها و جملاتی در خصوص پیشگیری از اعتیاد به همراه پذیرایی مختصر به نمازگزاران تقدیم گردید.

 

آگهی استخدام شرکت فولاد کاوه کیش

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحد فولاد سازی تعداد 170 نفر از داوطلبان واجد شرایط در مقطع تحصیلی کاردانی در رشته ها و گرایشهای به شرح ذیل از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی/ تخصصی، انجام معاینات طب صنعتی بصورت قرارداد مدت معین در چارچوب مقررات قانون کار و  بیمه تامین اجتماعی مناطق ویژه اقتصادی صنعتی دعوت به همکاری نماید.

جهت کسب اطلاعات کلی ثبت نام اینجا را کلیک نمایید.

زمین لرزه 5.6 ریشتری در شهرستان بستک

صبح امروز پنجشنبه زمین لرزه ای با شدت 5.6 ریشتر شهرستان بستک را لرزاند.

ضمن عرض تسلیت به خانواده آقای صولت از خداوند متعال آرزوی توفیق و سلامتی را برای بقیه اعضای این خانواده و همه مردم شهرستان بستک و بهبودی مصدومین این زمین لرزه را مسئلت داریم.

این سازمان مردم نهاد به نوبه خود از همه مسئولین و عزیزانی که در امداد رسانی همکاری دارند کمال تشکر را دارد.

تقدیر از اساتید محترم دانشگاه فرهنگیان بندرعباس

در تاریخ 92/09/14 از اساتید محترم دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی بندرعباس تقدیر به عمل آمد.

متن تقدیر نامه به شرح ذیل بوده است.

توزیع فیلم آموزشی فرزند پروری (نوجوان سالم)


سلام
به اطلاع اهالی محترم روستای رودبار و یا سایر روستاهای منطقه گوده می رساند:
یک نسخه فیلم با موضوع "فرزند پروری" در قالب DVD از طرف سازمان مردم نهاد جوانان "موسسه معلمان خردمند" به صورت رایگان آماده توزیع می باشد.از علاقمندان به دریافت این فیلم آموزشی تقاضامندیم با اینجانب تماس حاصل نمایند.
با توجه به اینکه این فیلم مورد تایید سازمان ملل می باشد در بازار به صورت آزاد و یا در کتابفروشی ها یافت نمی شود و توزیع آن بر عهده سازمان های مردم نهاد می باشد خواهشمند است حداکثر تا تاریخ 1392/10/10 با شماره های 09179649400 و یا 07643212109 تماس حاصل نمایید تا به تعداد علاقمندان تهیه شود و در خرید نسخه های آن اسراف نشود.
نکاتی در مورد فیلم مذکور:
1- این فیلم در 11 جلسه اجراء شده است و همه 11 جلسه در قالب 2 دونسخه DVD است.
2- نحوه چگونگی رفتار با فرزندتان را به شما آموزش می دهد.
3- نیازهای فرزندانتان را در این فیلم می شناسید.
4- بعد از تماشای فیلم ، رفتارهای ناهنجار را می توانید کنترل نمایید.
و ...

و اما تقدیری ویژه از حاج آقا شیبانی رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بستک

با سلام

مدتی قبل با فرماندار شهرستان بستک آقای مشتاق زاده صحبتی کردیم که بتوانیم از تابلو تبلیغاتی سطح شهر برای نصب بنر تبلیغاتی موسسه استفاده کنیم و ایشان موافقت کردند.دستشون درد نکنه ...و گفتیم بنر برامون چاپ کنن که در جواب اعلام کردند بودجه ندارند و ما دیگه مزاحمشون نشدیم ...تا اینکه !

آقای شیبانی رییس اداره ارشاد شهرستان بستک قول مساعد دادند تا هزینه تهیه یک بنر تبلیغاتی که کلا 100000 تومان میشد را بپردازند و ما هم رفتیم و بنر را سفارش دادیم...

بعد از مدتی که طرح بنر آماده شد از دفتر طراحی با بنده تماس گرفتند که بنر برای چاپ آماده است ، اما رییس ارشاد در کمال ناباوری گفتند که بودجه نداریم و از این حرفا ...!

گفتند که هزینه را بپردازید و فاکتور را بیاورید که بعدا هزینه را به حسابتان پرداخت می کنیم (باورتون میشه من یه میلیون فاکتور دارم که بعد 8 سال هنوز پرداخت نشده اند؟)

تو این گیر و دار اگه از همون اول حاج آقا قول مساعد نمی دادن من به جای این همه رفت و آمد و بنزین ماشین و ... می تونستم با پول خودم بدون منت بنر چاپ کنم اما الان دیگه ... به قول معروف آش نخورده و دهن سوخته...

آقای رییس ارشاد ، ناراحت نشینا ... اینو نوشتم تا دیگه کسی راه منو نره

آقایون مسئول ،اگه پول ندارین وعده ندین لطفاااااااااااااا... ممنون میشیم...

اهدای کتاب به کتابخانه رودبار بستک

با تاسیس کتابخانه رودبار بستک ، این سازمان مردم نهاد در مرحله اول تعداد 70 جلد کتاب به این کتابخانه اهداء نمود.امیدواریم فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی گسترش یافته و معلوماتی به خوانندگان اضافه گردد.